Palvelu­muotoilu

Aidosti käytettäviä palveluita

Digitaalisten palveluiden tulee olla ennen kaikkea helposti käytettäviä ja visuaalisesti miellyttäviä. Nykyaikaan eivät kuulu vaikeaselkoiset palvelut, vaan ihmisille suunnatut ratkaisut, joita on ilo käyttää. Sanoipa toimintaamme palvelumuotoiluksi, kokemussuunnitteluksi, tai joksikin muuksi, yksi asia on varma: teemme palvelusi käytöstä laadukkaan asiakaskokemuksen.

Konseptoimme, suunnittelemme ja innovoimme seuraavaa palvelua kanssasi tai puolestasi. Autamme myös jo olemassa olevan palvelun käyttökokemuksen hiomisessa. Kaiken tämän lisäksi - kuin kirsikkana kakun päällä - ammattilaisemme hiovat myös pysäyttävän kauniin graafisen ilmeen palveluillesi.

Haluatko kuulla lisää palvelumuotoilusta? Ota yhteyttä

Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilussa yhdistetään loppukäyttäjän tarpeet liiketoiminnallisiin tavoitteisiin. Hyvin muotoiltu palvelu ratkaisee jokaisen osapuolen ongelman.

Kokemussuunnittelu

Suunnittelemiemme palveluiden perustana on aina käyttäjälähtöisyys. Tavoitteena on luoda kokemus, joka ei ainoastaan toimi, vaan myös innostaa ja motivoi käyttäjää.

Design sprint

Kaiken toimintamme ytimessä on ketteryys. Palvelun tai tuotteen epäonnistuminen varhaisessa vaiheessa on huomattavasti vähemmän kohtalokasta, kuin sen ollessa jo markkinoilla. Käyttämällä muotoilun lähtökohtana Design sprint -menetelmää, on palveluiden ja tuotteiden testaaminen mahdollista ilman raskaita investointeja.

Design sprint on nimensä mukaisesti nopea ja ketterä muotoiluprosessi, jonka lopputuloksena on aidoilla käyttäjillä testattu prototyyppi. Testauksesta saadun informaation perusteella päätetään usein projektin jatkosta. Jokaista Design sprintiä varten kootaan 3-7 hengen tiimi, joka käyttää sprintin toteuttamiseen yhden työviikon.

Prototyyppi

Rakennamme nopeasti ja ketterästi prototyyppejä. Prototyypityksen avulla voit testata uutta ideaa helposti ja kustannustehokkaasti ilman mittavia rahallisia tai ajallisia investointeja. Prototyypitys on helppo ja tehokas tapa testata onko ideassa potentiaalia liiketoiminnaksi, ja miltä valmis palvelu tai tuote voisi näyttää. Prototyyppi mahdollistaa myös tuotteen tai idean hiomisen ja mahdollisten ongelmien havaitsemisen jo aikaisessa vaiheessa kehitystä.

Käytettävyysarviointi

Tunnistamme palvelun tai tuotteesi ongelmat käytettävyysarvioinnin avulla, ja tuotamme kokonaiskuvan sen käyttökokemuksesta. Käytettävyysarviointi voidaan tehdä olemassa olevalle palvelulle tai jo kehitysvaiheen prototyypille. Oikeiden käyttäjien kanssa toteutettu arviointi johtaa myös konkreettisiin parannusehdotuksiin, joiden avulla hiomme palvelusta entistäkin paremman.

Käyttöliittymäsuunnittelu

Käyttöliittymäsuunnittelun tavoitteena on tehdä palvelun käytöstä sulavaa ja helppoa. Sen avulla varmistetaan, että käyttäjä voi suorittaa haluamansa toimenpiteet mahdollisimman helposti ja tehokkaasti.

Graafinen suunnittelu

Täydelliseksi hiotun käyttökokemuksen kruunaa pikselilleen täydellinen graafinen ilme. Teemme digitaalisen palvelusi graafisen ilmeen lisäksi myös logoja ja painotuotteita.


Laita viestiä, kerromme mielellämme lisää

Ota yhteyttä